Heb je hulp nodig?
Recent toegevoegd
Geen producten
TRAINING ENKEL TOEGANKELIJK VOOR OPI KLANTEN
Ben je schoonheidsspecialiste of nagelstyliste met een passie voor je vak? Dan kan het zijn dat je, ondanks je inzet en goede bedoelingen, eigenlijk niet zo goed weet hoe je meer omzet kan genereren met je salon of instituut. Verzorgingsproducten of nagellakken verkopen zichzelf namelijk niet. Wil jij je omzet een boost geven? Dan is deze sales training zeker en vast wat voor jou!
Verkopen lijkt eenvoudig, maar “het goed kunnen uitleggen” volstaat al lang niet meer. Klanten kopen geen producten, klanten verwachten en kopen oplossingen. Succesvol verkopen betekent namelijk succesvol communiceren, luisteren naar je klant en vertrouwen opbouwen.
In deze opleiding leer je de basisvaardigheden voor een succesvol verkoopgesprek. Zo zal je onder andere leren je klant beter te begrijpen en na te gaan welke oplossingen deze persoon zoekt. Voor de meeste oplossingen heb jij namelijk een product. Wanneer je klant weerstand biedt of zich negatief opstelt en eventueel klachten heeft, leer je ook hoe je hiermee moet omgaan.
Laat ons team van opleiders, met meer dan 35 jaar ervaring, jou inspireren tijdens deze sales training. Tijdens de training beginnen we met een onderdeel theorie om vervolgens de geleerde technieken in de praktijk te brengen door middel van rollenspellen waarbij je jouw vaardigheden kan oefenen met de andere cursisten.
TRAINING ENKEL TOEGANKELIJK VOOR OPI KLANTEN
Ben je schoonheidsspecialiste of nagelstyliste met een passie voor je vak? Dan kan het zijn dat je, ondanks je inzet en goede bedoelingen, eigenlijk niet zo goed weet hoe je meer omzet kan genereren met je salon of instituut. Verzorgingsproducten of nagellakken verkopen zichzelf namelijk niet. Wil jij je omzet een boost geven? Dan is deze sales training zeker en vast wat voor jou!
In deze opleiding leer je de basisvaardigheden voor een succesvol verkoopgesprek. Zo zal je onder andere leren je klant beter te begrijpen en na te gaan welke oplossingen deze persoon zoekt. Voor de meeste oplossingen heb jij namelijk een product. Wanneer je klant weerstand biedt of zich negatief opstelt en eventueel klachten heeft, leer je ook hoe je hiermee moet omgaan.
WAT ZAL JE LEREN?
JOUW LESGEVER
CHRISTEL
In de jaren 70 behaalde Christel haar diploma als professioneel nagelstyliste en sindsdien is ze niet weg te slaan uit de nagelwereld. Meteen na haar studies ging Christel aan de slag als gerante in een schoonheidsinstituut om zo'n 10 jaar later haar eigen salon te openen. Van haar toenmalige leverancier ontving ze de Award voor beste nieuwkomer. De jaren daarop volgde Christel zelf vaak bijscholingen en bootcamps in het buitenland om zichzelf steeds te verbeteren. Sinds 20 jaar geeft Christel zelf ook opleidingen, om zo haar kennis en liefde voor het vak door te geven. Met 40 jaar ervaring in het vak, zowel op de werkvloer in het salon als achter de schermen, weet Christel als geen ander hoe je een succesvol instituut runt. In 2017 volgde ze bovendien zelf nog een gespecialiseerde sales opleiding. Vandaag staat Christel klaar om de OPI klanten te voorzien van tips en tricks om de omzet van hun salon een boost te geven.
PRAKTISCH
DUUR
3 uur
PRIJS
€180 excl. BTW
AANTAL DEELNEMERS
Een opleiding kan plaatsvinden vanaf 2 deelnemers. Indien er niet voldoende inschrijvingen zijn, wordt de opleiding geannuleerd.
Maximum 6 deelnemers per opleiding. Schrijf je dus snel in indien je zeker wilt zijn van jouw plaats.
DATA & LOCATIES
GEEN NIEUWE DATA
HEEFT U VRAGEN OVER DEZE OPLEIDING?
Contacteer ons per mail of telefoon en we helpen u graag verder.
Telefoon | 02 268 24 77
E-mail | info@opi-belgium.be