Heb je hulp nodig?


We zijn momenteel niet online. Maar stuur ons gerust een bericht en we reageren binnen één werkdag.

Heb je hulp nodig?

Betalingen

Hoe kan ik betalen?


Betalen met Maestro/Bancontact

Wanneer je kiest om te betalen met Bancontact/Maestro, wordt je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van jouw bank. Bij deze betalingswijze word je betaling direct afgeschreven. Om te betalen met Maestro, selecteer je deze betaalmethode bij het uitchecken. Je wordt dan meteen doorgestuurd naar een andere pagina. Rond hier je betaling af. Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging.


Betalen via je bank

Je kan er ook voor kiezen om te betalen via jouw account bij Belfius, ING of KBC. Je wordt dan doorgestuurd naar de betaalomgeving van deze bank of de betreffende app op jouw smartphone.


Betalen met kredietkaart

Wanneer je kiest om te betalen met kredietkaart, wordt je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van jouw bank. Rond hier je betaling af. Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging.


Betaling via bankoverschrijving vooraf

Als je kiest voor betaling per bankoverschrijving, zal uw bestelling verwerkt en verzonden worden zodra wij uw betaling hebben ontvangen. Je vindt de gegevens voor bankoverschrijving in de e-mail die verzonden worden na de bevestiging van uw bestelling. Bestellingen worden automatisch geannuleerd als uw betaling niet is ontvangen binnen 21 kalenderdagen nadat de bestelling is geplaatst.

Wanneer uw betaling is ontvangen, dit is meestal binnen de 5 werkdagen, sturen we jou per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Vervolgens zullen we uw bestelling verder verwerken en uw artikelen samenstellen en klaarmaken voor verzending. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvang je een bericht van onze vervoerder DPD.

Bankgegevens:

Begunstigde: Franis (OPI Belgium)
Rekeninggegevens: IBAN: BE48 0682 0263 3027
BIC: GKCCBEBB
Bankgegevens: Belfius
Vrije mededeling: OPI Shop + bestellingsreferentie


Hoe gebruik ik een waardebon of kortingscode?


Indien je een kortingscode of cadeaubon hebt, kun je deze gebruiken tijdens de eerste fase van het bestelproces waar je de samenvatting van jouw winkelmandje ziet. Links onder de lijst met producten zie je een invulveld 'Waardebonnen'. In dit veld kan je jouw kortingcode invullen. Klik op 'Oké' en jouw korting wordt verrekend. Je kan nu verder gaan met afrekenen.



Indien je nog bijkomende vragen hebt, kan je steeds contact opnemen met onze klantendienst

Telefoon | 02 268 24 77
E-mail | info@opi-belgium.be

Onze klantendienst in bereikbaar van maandag tot donderdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u30 en op vrijdag van 9u tot 15u30.