Bestellen

Deze webshop is voorbehouden voor professionals uit de beauty- of retailsector die in het bezit zijn van een geldig BTW-nummer.
Om bestellingen te kunnen plaatsen dient u een account te creëren op deze webshop. Dit account moet worden geverifieerd en gevalideerd door ons team om misbruik tegen te gaan. Zodra uw account gevalideerd is, kan u prijzen bekijken en bestellingen plaatsen.


Hoe plaats ik een bestelling?

1: Zodra uw account gevalideerd is, kan u de artikelen bekijken in de categorieën met hun prijzen. Maak eventueel gebruik van de zoekfunctie indien u op zoek bent naar een specifiek product. Eens u het gewenste artikel hebt gevonden, klikt u vervolgens op 'In winkelwagen'. Kies tussen 'Ga door met winkelen' of 'Doorgaan naar betalen'.

2: Wanneer u doorklikt op 'Doorgaan naar betalen' of wanneer u naar uw winkelwagen gaat (rechtsboven op elke pagina) krijgt u een overzicht van uw winkelwagen. Dit is de eerste stap van het bestelproces. Kijk alle geselecteerde artikelen en het te betalen bedrag na. Verzendings- en rembourskosten worden automatisch in rekening gebracht. Voer eventueel de code van een waardebon of kortingsbon in.

3: Kies het gewenste lever- en facturatieadres. Kies hiervoor een reeds ingegeven adres of voeg een nieuw adres toe.

4: Kies de gewenste verzendoptie voor uw levering.

5: Lees en accepteer de Algemene Voorwaarden en ga door naar de betaling.

6: Selecteer een betaalmethode. U wordt doorverwezen naar een pagina met uw bestellingsoverzicht en de betaalgegevens. Bevestig hier uw bestelling.

7: De factuur van uw bestelling van worden toegevoegd aan uw pakket. u kan ook altijd vragen deze digitaal doorgestuurd te krijgen.


Hoe gebruik ik een kortingscode?

Indien u een kortingscode of cadeaubon hebt, kan u deze gebruiken waar u de samenvatting van uw winkelmandje ziet. Links onder de lijst met producten ziet u een invulveld met daarboven 'Waardebonnen'. In dit veld kan u uw kortingcode invullen. Klik op 'Oké' en uw korting wordt meteen verrekend.


Kan ik mijn bestelling laten bezorgen in een afhaalpunt?

Op dit moment is het niet mogelijk uw bestelling te laten bezorgen in een afhaalpunt.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Maakte u een vergissing tijdens het bestellen en wilt u uw bestelling graag annuleren? Contacteer dan zo snel mogelijk onze klantendienst, telefonisch op 02 268 24 77 of per mail via orders@opi-belgium.be. (Onze klantendienst is geopend van maandag tot vrijdag). Indien de bestelling net geplaatst werd, dan kan deze waarschijnlijk meteen worden geannuleerd. Indien uw pakket op dat moment al verstuurd zou zijn, dan kan de bestelling niet meer geannuleerd worden.





Indien u nog bijkomende vragen heeft, kan u steeds contact opnemen met onze klantendienst op 02 268 24 77 of via orders@opi-belgium.be.

Onze klantendienst in bereikbaar van maandag tot donderdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u30 en op vrijdag van 9u tot 15u30.